Rollin 90s Neighborhood Crips

The Rollin 90s Neighborhood Crips (R90NHC)due to their alliance with Neighborhood Crips. They are an active African-American street gang located in West Side of South Los Angeles, California. Their neighborhood is stretch from Van Ness Ave and Western Ave, between Manchester Blvd and Century Blvd, around Jesse Owens Park.

The Rollin 90s Neighborhood Crips are part of the Rollin Os Crips and falls under the Neighborhood Crips (Deuce2x) umbrella. The Rollin 90’s Crips are Often confused with the Rollin 90’s West Coast Crips, which is another street gang located around Vermont Ave and Manchester Blvd.

Allies & Rivals

The Rollin 90s Neighborhood Crips are allies of street gangs under the Neighborhood Crips and the Rollin 0s Crips as well as the Hard Time Hustler Crips along with the Raymond Ave Crips. Rivals include: Inglewood Family Gang, Denver Lane Bloods, Crenshaw Mafia Bloods, Van Ness Gangster Bloods, and the Avenue Piru Gang.

The Rollin 90s Neighborhood Crips are known to feud with other crip gangs affiliated with the Gangster Crips (3x) and the Hoover Criminal Gangs and certain Mafia Crips (especielly the 99 Mafia Crips and the Main Street Mafia Crips).  

Advertisements

52 Replies to “Rollin 90s Neighborhood Crips”

  1. Their H90D is a bit bigger than that. It stretches from Van Ness to about Normandie between Manchester and century. Still a small territory in terms of land but they almost share turf with the Rollin 100s

  2. Tinysmoke,BABY.UNDERDOGG,LILVULTURE,BABY.GEEDOWN,LIL.MUNCHIE,KAOS3K,KAOS4,BABY.CUJO,BABYIBABBABY ICE,screwloose,GEEDOWN4,ALL TOONS!THE REAL ONE NEED TO TAKE BK WESTEND AN GET THEY HOOD BK THE WAY IT WAS WHEN T.SMOKE WAS THEIR O IN PEACE 187UM ON A 8TRAMPK,THEM 9OS IN WEAK AS FUC GOT 2000 ASS NEW BIGGS RUNIN THE 5TOONS THAT’S LEFT THAT PART FLIP IN HOODS AN SNITCH IN ONE OF THEM 90NIGGA BANG MY HOOD FOR 2YRS ST8.ON BLOODS YEA NIGGA,FAKE PIMPS ETC

  3. YALL NIGGAS USE TO BE 90 HXXVERS ON ORCHARD BLK IN THE LATE 70S THEN UALL NIGGAS WAS 90GC OR NOGC THEN YALL FLIPED TO ROLLINK…YALL NIGGAS ALLWAYS BEEN A JOKE.

  4. fuCC all slobks,hK20v3rs,fKolks,die ru’s,sway hKooks,bike rims, bKishKopKs, denver lames fKloods,and apple pies ebk,and abk especially to all sn20vasK g-rip,Ca-rip and C-11 fuCC y’@ll dred/furgundy bandana wearing milk bone eating slobKbKering slobK mutts and remember to explode on all snoopKs keep it C-4 and C-408.

      1. fuCC you anonymous you unwashed,dirty asshole, having dark skinned mexiCan’t spiC,fuCC you you non american border Crossing mexiCunt bitCh !!!!!!!!,fuCC you diCC suCCing nosey aCout Crip Codes messyCan fly on the wall,.And your not really mexiCan your really just a white —— CauCasian —— honkey !!!!!!!!, girl !!!!!!!!, bitch !!!!!!!! with a wedgie so deep that your flat honkey !!!!!!!! , ass Completely swallowed up your girly pink rhinestone shit stained panties. Oh yeah and bitCh I’m not telling you Watt my Crip Code C-11 or C-408 stands foe or means us real Crips would never reveal any Codes to someone we don’t know personally know,personally hang out with that’s a Crip we don’t share gang Codes,rules,regulations,history etC., fuCC you you messyCunt internet banger who is suCh a ChiCCen shit,bitch !!!!!!!! you Can only Chop it up wit’ dat trash talk Cuz when your hiding Cehind an anonymous alias where I or no one else knows your real name if you want to know Watt the Crip Codes aCtually mean grow some balls like a man and CeCome offiCial and get put on a Crip hood you sCaly ass naCho Chips/naCho Cheese eating,wet baCC, spic, mexiCunt punta,with no potential or promise in life,.Or a bright future to look 4ward to.Cut Watt hood are you 4rum Cuz?,and Watt set do you Claim bitCh? huh? say to me Cuz,and I really don’t gotta to tell you shit Cut the only thing I am disClose to your diCC Chasing ass,Cow and elephant dung eating ass is dat I am a rollin 0 Crip.Or a riCh rollin 0 to your t.h.o.t.,bum ass,super whore the internationally known sperm swallowing, less than minimum wage prostitute 4rum nantuCCet.Now tell me Watt is your real address? Watt is your real name? Watt is your nhood your 4rum you honkey !!!!!!!! , bitCh !!!!!!!! ,

      1. fuCC you anonymous and I’m going to make both you and your mother gang bang on my diCC by putting in some long hours on y’@ll knees while both of y’@ll neCCs and jaws get both tired and sore as y’@ll take CraCC,CoCaine,Crystal method,LSD so dat y’@ll Can stay up week on end do Watt y’@ll love most whiCh is ,suCCing on,Choking on,and gagging on my monstrous, man sized,Mandingo,warrior,diCC and days right Cefore I get that sexual feeling of my sperm erupting violently and harshly 4rum my penis just like a volCano spewing 4orth lava.Oh yeah and p.s. you fake ass Cuz I’m going to Coth C fuCC you and your mothers assholes you swine, looking white —— CauCasian —— honkey !!!!!!!!,girl, bitCh !!!!!!!!,

      2. fuCC you anonymous and I’m going to C-fuCC your mother and so know I’m beginning to LmAO and I’m so enjoying it HA! HA! HA! HA! HA! HA! HA! HA! you sloppy mouth,slobbering,diCC, unCouthed,mentally retarded ,simpleton.And I it’s very obvious your not a Crip CeCides that faCt dat you are asking me Watt da Crip Codes C-11 and C-408 real Crips don’t spell words with the letters kC in them Cut in the reverse order CeCause not only are disrespeCting other Crips Cut you would also disrespeCt yourself as well and who hell is going to disrespeCt themselves you false Claiming,mexiCunt,wetbaCC,honkey !!!!!!!! , bitCh !!!!!!!! ,and Watt it C like my main spiC so Ca-rip.13K,14K,ebK and abK,you l’il spare parts fo’ brains,infant sized diCC, bizarro ,mutated,Ceyond ugly, Ken doll with a toupee and two hair plugs,shit humping,appalaChian mountain,jar head,shaped,dingle berry,white —— CauCasian —— girl !!!!!!, honkey !!!!!!!!,bitCh !!!!!!!! ,.

      3. fuCC you anonymous and I’m not telling you Watt C-11 and C-408 means you stanking, ass bitCh,and it’s none of your business and just CeCause you don’t know Watt the Codes mean doesn’t mean dat their fake maybe if you suCC my diCC real good and let me pound you in the asshole wit’ tremendous 4orCe I’ll tell you Watt those 2 Codes mean.If you have any more questions you let me shit all down your throat with a bunCh of runny diaherrea and I will reveal all the Crip Codes to you sike, I wouldn’t tell you even in your wildest dreams bitCh.If you want 2 know Watt the Crip Codes mean then join up you bitCh made bitCh.And you don’t have the balls to CeCome a Crip then stay da fuCC outta Crip business you busta ass diCC suCCing,minimum wage whore,bitCh.I got 2 mo’ Codes foe your bitCh ass C-600,C-850 bitCh.

      4. Will you please stop with all of this God Damn Nigger Jibberish that NOBODY cares about or understands, Get a Job, Get off of Welfare, and start acting like a man for Christ ‘s sake.

    1. LOL LOL SO dwayne lil homie YOU BE PUTTN IN WORK ON DLB? AND HOOVA AND BISHOPS AND ALL THESE HOODS? LOL YOU REALLY BE PUTTIN IN WORK dwayne?? NIGGA YOU IS A BIRD! LOL STRAIGHT BIRD ASS NIGGA!! LMAO… AYE KILLA WHUTT HOOD YOU FROM?? nowhere!! lil nigger this WS BPT TREETOP PIRU WITT A DIcK IN YOUR MOUTH! LOL..now watch this BIRD ASS WANNABEE TUFF GUY WHO LIVES WITH HIS mommy STILL..respond back wiTT a book of FRUSTRATED BULLSHITT!! buTT he will never say whuTT hood he from because he is a mutha fuckn BIRD!!

    1. NIGGA FUCK NAPS I PICK THEM OUT WITH THE NAPPK CUTTER ALL NAPPS CAN GET THE HIT COMB MATTER FACT FUCK ALL CRABS IT DON’T STOP AT NAPPS BLOOD! MATTER FACT UT DINT STOP AT CRABS FUCK ALL STAINS AND CRABS AS UNITS AN ALL THEY DEAD HOMIES AND SOON TO BE DEAD HOMIES AND ALL YO GRANNIES GONN GET THEY SHIT SKULLED AND YO MOMMAS GONN GET THIS GHETTO GAGGIN FUCK YO BABIES AND UNBORN BITCH ASS SEEDS TO BE NIGGA EVERYBODY KILLA!!!

      1. Datz whky u anonymous 6kitchk dis 9lu R90NHC play wit it I 6kody yo fam in yo face hkoe

      2. fuCC you anonymous you little lunCh box sized troll 4rum the ugly faCtory looking honkey bitCh,fuCC you you infamous baCC to the future donkey looking honkey bitCh,fuCC you you half zebra half pissed on my little pony 4rum the future looking honkey bitCh.And fuCC your false Claiming a.k.a false ——- ass bitCh and I bet you don’t even know Watt a stain is you slobK ass buster mutt and your a fuCCing Coward and Choose to Ce anonymous CeCause you will get lined up faded real nicely you soft ass marshmallow enormously obese Italian opera singing Choir boy looking honkey bitCh.I’m a bKloodK,I’m a forum,I’m a bKike rKimsK,I’m a sKwaKy hKookK and I’m a bKishKopK’sK and remember that your little honkey pain is my pleasurepleasure 😉😅😉😅😉😅 you little skewered through the asshole little bitCh on a stiCC looking honkey bitCh 😂😂😂😂😂😂 and I’m lmao,lol,ha! ha! ha! ha! ha! ha!.

      3. fuCC you anonymous you low barking slobK mutt and fuCC all damus and p.funk riders, you five point star banging snK151KpK slobK mutt,fuCC your slobK stains you diarrehea shitting and loose bowels having s79KmsbKpK mutt,.And fuCC all y’@ll wannaCe flamed up dead Clothes wearing sn145KnhpKpK bustas y’@ll slobK are so sCrawny y’@ll are to weak to push any lines anymore and us rtC’s are so strong we Can press a line CaCC with 1 finger CeCause we got musCle y’@ll fake Claiming soon to C bKlooded out,.Oh yeah fuCC y’@ll non line pushing slobK as a unit.All of y’@ll slobKs are gay just like birdman,l’il wayne, and young thug just to name a few gay slobK pups,.And fuCC all y’@ll slobK dead homies, soon to C dead dead homies,.And I’m going to skull fuCC your grandma on your mother and father side of the family and I’m going to skull fuCC your mother and ghetto gag your mother,grandmothers,and baby mama’s to C so roughly I’m going to kill them by making them through up until they have more juiCes or food in their stomaCh anymore to sustain them and keep them alive like water gone,food gone and fuCC your blood drop slobK babies,fuCC your bKloodettes as well,and fuCC your unborn slobK seed blood drop babies,bK,pk,ebK and abK you slobK mutt busta,5 kills,and slobK mutt killa just in Case your not aCtually underneath the 5 you fake ass not properly bKlooded in or put on no real slobK hood AfriCan ass eating slave bitCh.

      1. R90NHkC^ we wear light blue neighborhood crips is different from other crip sets but yea Bk Sgk Hk. Slobk killa snoova killa snot run killa denver lames killa strollin dirties killa maggot killa scraps killa cornbread killa diru killa all dat shii loc ona set

      2. fucc u mean c90z ona set fucc slobkz i got 2 of dem n my closet witta sawn off shotgun loc get at me niqqah come 2 Compton loc get yo head bklown off u false claimin azz niqqah i got lil cuzins dat a put work on slobkz real quicc

      3. fuCC you rKaKbK 187 you ugly non rapping dru downs looking sneaky little scared tip toeing snoopK hKookK and you won’t no Rollin O killa still pKrKetKending that you know how to gang strike properly like 1 of us loC’s you ugly pixelated sketChy ACtivision 8 bit graphics laughing duCC hunt dog video game looking honkey bitCh and it’s bK and pk all motherfuCCing day Chump,just Call me mr.slobK 187 you stanking honkey bitCh and C’s b’s down and us Crips keep it CraCCing while slobKs and dirus keep on slaCCing with your phone ass staCCing you little bran muffin looking honkey bitCh and remember that your little monkey pain is my pleasure you little monkey,honkey, bitCh 😅😂😅😂😅😂😅😂.

      4. fuCC you rab187 on why are you all on da trey nuts foe Cuz you fake under da 5 point star slobK mutt.fuCC da xlood gang.real Crips and bKloods don’t get along you wanna C flamed up snoopK hKookK.I hope your not a xxg CeCause those off brand niCCas are some str8 up bitChes.fuCC da rtb twinkies,fuCC da 151 obp’s,fuCC da pivb’s,fuCC da afCb’s,fuCC the esimg,fuCC da dlb’s,fuCC da lhp’s,fuCC da hhp’s too Cuzzin,fuCC all xloods and I will peter roll y’@ll fake ass damus,.Oh and I’m a rabK187 or ra(bK)187.fuCC all your family member,fuCC your peoples,fuCC your kin folks,and fuCC your relatives you Chewed up dog “food” looking bitCh.you ain’t no rollin 0 killa your just a busta.I’m a rollin 0 so I Can get it CraCCin wit’ dat unfriendly fade.O gang or don’t bang bitCh.I’m a s.t.u. Crip and a n.o.t.s. so I’m not shy or sCared of squaring up right Cefore I kiCC a boy,bitCh,ass,bitCh.fuCC snaCCs and fuCC homosK,hsC ——K