Advertisements
Whats Bangin

Compton Varrio Largo 36

largo

The Compton Varrio Largo 36 (CVL36), also known as the South Side Compton Varrio Largo 36 (SSCVL36) or simply known as Largo 36 (L36) are primarily, but not exclusively, a Mexican-American street gang located in the Northeastern region of Compton, California. They were established in the 1960’s, on Largo Avenue, a residential street between 130th Street and Stockwell Ave.

However, their territory actually stretches from El Segundo Blvd to Stockwell Ave, between Alameda Street and Willowbrook Ave. The Compton Varrio Largo 36, consist of multiple cliques such as the Midget Locos, Mafiosos Diablos, Chicos, and the Termites.

Allies And Rivals

They feud with the Compton Varrio LokosCompton Varrio 132 and the Compton Varrio Tortilla Flats. They also feud with African-American street gangs such as the Mona Park Compton Crips and the Original Poccet Compton Crips, who are west of the train tracks on Willowbrook Ave.

Advertisements

52 Comments on Compton Varrio Largo 36

  1. Cvkl36k..ph gang..

    Like

  2. Cvkl36k..east side corner poccet 21 compton crip..obg..bg..otg..tg..we run our side…nord or nothin..

    Like

    • Wow one dirty ass street the cops come on Nord and yall punks disappear like hoes on the track nord street is full of Mexicans cuzz

      Like

  3. legosK 126K CEVE132 CVOTS // October 17, 2016 at 10:35 pm // Reply

    FUCK LEVASK CE VE OH TE ESE GANG COMPTON VARRIO 132ND STREET 126K Ł36K 132ST CXXX11 OTS

    Like

  4. Kkk

    Like

  5. Chichi FRM 126 // August 26, 2016 at 6:31 pm // Reply

    Fuck LEVAS ON DA 6 CVTF

    Like

  6. CV155ST don’t fuck with us right now we ain’t playing no games!

    Like

  7. Fuck CVL36! Puro LNS gang stomping on you smurfs!

    Like

  8. Corner poccet 2100 nord or nothin..cv136k fhk cpk..legok work with the police and atfk187..ph

    Like

  9. The Termites Click!! // August 2, 2016 at 2:47 am // Reply

    Damn I was just talking to Inch on the phone about an hour ago… I guess he escaped from doing life in prison. Lol Lying ass Monkey Farts making all kinds of shit up cause they know they can’t fuck with the Compton’s Finest Largo Gang!!! Even blacks in juvenile hall and County jail heard how the Mash Potatoes got smashed by thee Largeros!!! TMS…

    Like

  10. Damn I was just talking to Inch on the phone about an hour ago… I guess he escaped from doing life in prison. Lol Lying ass Monkey Farts making all kinds of shit up cause they know they can’t fuck with the Compton’s Finest Largo Gang!!! Even blacks in juvenile hall and County jail heard how the Mash Potatoes got smashed by thee Largeros!!! TMS…

    Like

  11. Big bad SSCV155ST fuck the rest LA cinco Rifa en Compton

    Like

  12. Ladies 36… Soft as bed sheets. BUENA PARQE 13 Q VO

    Like

  13. I love reading about how you stupid fucking idiot Mexicans fight amongst each other this is one of the most stupidest sites I’ve ever been on I love wasting my time like this this is better than HBO you stupid motherfuckers I hope all your dad moms and dads are rolling over in their graves looking at their stupid piece of shit son’s stupid Mexicans wasting life why don’t you kill each other and each other’s family so that we don’t have you stupid fucks son’s and kids becoming gang members I hope to God that when the time comes all you motherfuckers get blown away to hell

    Like

  14. Anyone know Wicked from L36? He runs Pine st and everything in that hood

    Like

  15. 132 l36K

    Like

  16. ŁKegos36K SSCV132NDSTREETX3 DIABLOS CLICK

    Like

  17. FUCK levas36K SSCV132NDSTREETX3 DIABLOS CLICK

    Like

  18. soid drone slayer // February 10, 2016 at 6:51 pm // Reply

    Leggos not on shit they been gettin smashed on for years.

    Like

  19. FUCCK CRABS FUCKEN NIGGERS AFRICAN BOOTY SCRATCHERS NAPPY HEADED AZZ MONKEY FUCKEN ENDANGERED SPICES I HOPE THE COPS KILL ALL YALL MUTHAFUCKERS TRYING TO ACT HARD WORTHLESS CRACKHEADS MY TAXES PAY FOR EBT CARD SURENOS 13 ”'””‘ RUNS THE SHOW

    Like

  20. SOUTH SIDE COMPTON VARRIO SEGUNDO PACHUCOS CLIKA UP IN THIS. NK FUCK NIGGERS LAME HOOD DIRU KILLA. WE OUT HERE TAKING OVER ALL THESE NEGROS HOODS PURO COMPTONE

    Like

  21. Inch is loCKed up too fuCKin Lieing ass fuckin ranker bitches go fuck your old ass granny Fuck your crab ass hood ESE SUR13 CRAZY VARRIO LARGEROS 36 COMPTONS FINEST

    Like

  22. Fuck Mona Park and all your dead ass crab homies THIS IS OUR LAND EVEN BEFORE THE WHITES SO GO BACK TO AFRICA FUCKIN
    MAYATE SOUTHSIDE LARGO36 BITCH YOU FOOS ARE WEAK AS FUCK

    Like

  23. SSCVL36 GANG MIDGETS CLICK MDS TMS CHS FREE ALL THE HOMIES

    Like

  24. Fuck Snitch’s
    Asain Boy Cripz
    Don’t let me catch your sisters

    Like

  25. Fuck levas36k SSCVLOKOS13 PWS BGS

    Like

  26. Largo3636@yahoo.com // August 9, 2015 at 3:02 pm // Reply

    You that MONAK A FRAUD INCH AINT EVEN DEAD HE IN JAIL LOCKED UP DOING LIFE LMAO
    YALL BUSTERS BE ALL TALK YALL NEVER OUT WE HIT UP IN UR PARCCK 24/7 YALL EXTINCT
    LARGOOOOO GANG BITCH THEM MARKS FROM 127 RUN INSIDE AND CALL THEY OLD ASS PARENTS TO COME OUT AND ATART CRYING LIKE BITCHES..

    Like

  27. Bring that shit to south los. Putos get smoked like we smokin those hooverk bitches Barrio South Los

    Like

  28. capp118@yahoo.com // July 26, 2015 at 8:02 am // Reply

    UNDERCOVER BITCHES..,.FUCC LARGO..WE BEEN FUCCIN U BITCHES OVER SINCE THA 70’s..lol..smkin u levas off..STUPID FUCCIN WETBACS KNW MUTHAFUCCIN WELLTHEY CANT FUCC WIT MACC MONAS….U WET BACS AINT SHIT CUZZ..SUR13 KILLA…ALL BEANERS PISAS KILLA

    Like

  29. capp118@yahoo.com // July 26, 2015 at 7:55 am // Reply

    Snitch ass mexicans snitch tha homies out..fucc LARGOK..FUCC BUGSY FUCC INCH R.I.PISS..MONA PARCC CRIP GANG!!

    Like

  30. capp118@yahoo.com // July 26, 2015 at 7:53 am // Reply

    LOUIE IS A MARK..I CAUGHT THAT LEVA ON LARGO AVE PULL MY K OUT THAT BITCH HIT THAT GATE FAST AS FUCC LOL REMEBER THAT BITCH BOY.. FUCC U HOTOS..MONA PARK CRIP RUN WILLOWBROOK. .118 119 120 121 122 124 126 ELSEGUNDO AVE..FUCC LARGO36K

    Like

  31. capp118@yahoo.com // July 26, 2015 at 7:47 am // Reply

    Punk ass mexican st8 bitches..we used fucc them wet bacs up at BUNCHE..midget was a buster. I beat tha fucc out that bitch leva..walked thru they alley and gunnded 3of them bitches dwn MONA PARK STYLE,,that bitch leva louie is gone get murderd..he think cuz he do bizz wit 1 of my homies he gone get a pass..i knw yo kids be in my hood i get one of them..hit him where it hurts..oh yea his baby mama name is mona..lol bitch gone die n MONA..LOL .LOUIE R.I.PISS

    Like

    • Fuckin bitch ass nigger shut your monkey loud ass mouth you didn’t do shit by the Way Midget is doing life in prison like a real gangster fuckin dirty ass crab SSCVL36 GANG ESE LS UP HOMIE SOUTH LOS ANGELES GANGBANGERS THE RAZA RUNS THIS BITCH HOMIE

      Like

    • YOU DIDNT DO SHIT FUCKEN ASHY AZZ NIGGER CCK FUCK AFRICA FUCKEN BANANA BOAT AIDS HAVING MONKEYS NIGGER SMASHING SUR13 RUN CALI !!!!!!

      Like

  32. capp118@yahoo.com // July 26, 2015 at 7:40 am // Reply

    FUCC LARGO…SCARY ASS WET BACS…WE WALKED THRU LEVAS HOOD N SMKD THAT BITCH ASS WETBAC BUGSY LOL ..BET CUZZ WONT SELL NO MO DOPE..BLEW INCH HEAD OFF ON WILLOWBROOK. N 126..LOL MONA PARK CRIP..FUCC PJWK HSWK 7SWK BHWK TTPK FTPK FUCC Y.G SLOB ASS..FUCC CEDAR BLOCC GAME,,ITS COMPC’TON BITCH NOT BKOMPTON BITCH..

    Like

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: