Venice Shoreline Crips

venice

The Venice Shoreline Crips (VSLC) are the largest African-American street gang inside Venice, a region on the West Side of Los Angeles, California. Their territory stretches from Sunset ave to California ave, between 7th ave and 5th ave. They call their turf “Ghost Town” and they fall under the “Deuce (2x)” card.

The Venice Shoreline Crips, was started by Abbot Kinney in the late 1960s, and has dominated Venice for over two decades with their numbers ranging in the several hundreds. Local rival gangs often found themselves out numbered and had to call a “truce” with other nearby gangs, in order to compete with the Venice Shoreline Crips.

Allies And Rivals

Their allies include most Neigborhood CripsWest Boulevard Crips111 Neigborhood Crips, Rollin 20s CripsTen Line Gangster Crips, and most of Compton Crips. They mainly feud with Surenos gangs such as the Venice 13, Culver City Boyz, and the Santa Monica 13. The VSLC was engaged in an intense battle with the Rollin 60s Crips throughout the 1990s. Other enemies include the 18th Street GangRollin 20s Bloods, Van Ness Gangster Bloods, LA Denver Lanes Bloods, Black P Stones, Inglewood Family Bloods, Graveyard Gangster Crips, and the Playboy Gangster Crips,

58 Responses to “Venice Shoreline Crips”

  1. Fuc laces W/S PlayBxy Gangster Crip Corning St. Tiny Locs MxvKin 3x #LaceK

  2. Anaheim Del Monte blocc gangster crips is a dead gang. Courtesy of you friendly neighborhood Mexican Mafia. Should really research who you shooting at. U R ded. ESBPX3 CRAB KILLAZ NOW

    • Del Monte crips where the fuck is del Monte and why don’t them niggas have a page on this site and gangs in the O.C don’t even count you just trying to shine some light on your hood but we don’t give a shit

  3. Slc for life fucc butt. G Mike sends that cuzz. Fucc tramps 2x

  4. Cuzz this is some bullshit puttbuts not a real gang they have no ideal how we can really whip they ass out but it’s to much ratting going over there they not real check out them tramps hood day them niggas pump faking they on they last leg we got generation fucck Wla gaytramps they better team up!!To fuck with us!!’

  5. On. Black. Rocco. Where. Done. Talking.On. Black. Ha. Ha ha.

  6. Henry Chinaskee Reply July 4, 2016 at 7:49 am

    So lemme see if I have this straight. The Venice Shoreline Crips were founded by a rich white guy who died back in the 1920’s ? Then I guess he what ? Rose from his grave 40 years later and founded the Venice Shoreline Crips ? Fascinating.

  7. These niggas gay lol shoe killa

  8. To those that matter. Dont respond to rocco its a. All boycott black out on that rapist pass the word no more response to rocco on black

    • A ” Black Out”. The only Black Out that happens is when you Rapist Niggers see the end of a barrel of a gun pointed at you by another Nigger Rapist who smokes your lights out. That’s the Black out you’ll see. LMAO

  9. soid drone slayer Reply January 1, 2016 at 3:14 pm

    The Venice Shoreline Crips have punished Venice 13 to the point where they had to call a peace treaty. Facts!

  10. NOBODY IN THEIR RIGHT MIND would ever even WANT to live in your stupid Nigger Ghetto Shitty neighborhood. What the fuck are you so proud of, Nigger? Your Neighborhood is an EMBARRASSMENT to general civilization. You CAN have your stupid precious shithole HOOD, you dumb jackass.

  11. For that bitch above calling people niggers. Your the only nigger on this page. Fuck crackers, honkeys, spicks, bitch ass blacks, asians, lapd or who ever got a issue with my community. You ain’t from my nieghborhood, we don’t give a fuck about you. If it ain’t Venice 2x fuck it. V’s up till the end.

    • V’s are up until another Nigger from a DIFFERENT Crack Ghetto comes by and shoots a couple of them in the head.
      It’s Nigger versus Nigger.
      Nigger’s worst enemies are other Niggers who live in another Shithole Ghetto. It’s actually a beautiful thing to watch: Two Niggers killing each other. White man sits back LMAO.

      • Get your dumb ass off this page loser. The average median house in Venice is worth over 800 thousand dollars. Take your uneducated worthless human trash of a life, and kill yourself. An like the other person wrote your the only nigger on here. You dumb stupid nigger. If you had any education you would no the word nigger means, dumb, stupid, ignorant people of any color. Which you sir are clearly a nigger. Again please kill yourself dumb faggot ass nigger.

      • Black males only enemy is a white male. Sooner or later us white males will protect the rights of everybody and hang ignorant ass racist bitches like u out to dry.
        I hope a V13 or slc clips your racist ass….

    • LMAO, Looks like that guy struck a nerve with yet another ignorant Monkey looking Nigger. When you said “NO”, it is supposed to be spelled KNOW, not NO!, which proves you are a dumb ass Nigger which everyone already KNOWS.
      THERE ARE NO Eight Hundred Thousand Dollar Houses in YOUR Shithole Ghetto WHERE YOU LIVE, NIGGER. If that’s what you believe, I have some swamp land in Florida to sell you. LOL NOOBODY wants to live or be around you fucking asshole crack smoking Niggers except another Nigger.
      That guy is 100% correct. Eventually you will kill each other, so us White Honkeys only have to sit back and watch the Nigger on Nigger violence and laugh our asses off. Keep up the violence and don’t forget to put on your sissy ass Blue scarf and Blue dress tonight so another Nigger in a blue or red dress can shoot your Monkey Ape brains all over your shithole Ghetto Crack Ridden Eight Hundred Thousand Dollar sidewalk. LMAO

      • You sir, wear the ass hat very well. Google is your friend ok. Besides being a retarded racist, maybe use it more often. The average home price in Venice, CA is over 8hundred thousand, or above. Home prices have skyrocketed in the last 20 years. I’ll let you get back to kissing your cousin Tammy, and living in trailer park. By the way, I’m a 5th generation Italian American raised in Venice. Now continue with your racist ignorant rant.

      • THE AREA WHERE THIS ACTUAL NIGGER GANG IS LOCATED IS A NIGGER SHITHOLE. DO YOU UNDERSTAND, WOP BRAIN?
        I DIDN’T SAY ALL VENICE WAS BAD. HOWEVER, WHERE THE NIGGER VENICE SHORELINE CRIPS LIVE AND HANG OUT IS A NIGGER SHITHOLE.

    • I’m a local white man saying “true dat” Fuck u, u racist ignorant white prick. U better pray that a vsc or v13 don’t hear your ignorant, racist mouth and fuck u up.

  12. I just fuck all them black
    Bitchez in the world…is
    The pussy tight wet n juicy
    And that jungle booty makes
    It hard big azzes n tittyz
    Make me act shitty treat
    A bitch like spaghetti leave
    It all wet sticky…and when
    Yall act up you’ll get smacked
    Like a chic…have you on track
    Like a star you bitch muffucaz
    You know who you are so just
    Give me money and a your car
    Cuh you not a superstar your
    We’ll put yo brains in a jar
    An your ass in the truck of the
    Car! Who the fuck do you think
    You are? Chongo luva

  13. Fuck all you smelly ass chongo
    Looin ass apehanger monkeys…
    You dumb fuck need to pull your
    Pants up and get a job being
    A gay prostitute! You fuckin
    Fagzzzzz……

  14. Fucc all you niggas that hate on far west vslc we the best go see the water cause your mom might be laying there so go and id her you iphone bangers im sorry I dont want to miss them boost mobil bangger so next time you say anything about shocrip dont be Reply September 10, 2015 at 10:24 am

    Shocrip.com

    • FUCK SHOE LACES YALL ONLY KILL WOMEN AND CHILDREN!!!!!DEM PBGCX3 TOSSING EBONY WARE AROUND LIKE THE HOE SHE IS FUCK WILLAMAE WARE LIL SILVERBACK GORILLA LOOKING ASS FUCK HER GAY AS SON QUEEN LELE.T BLUE AKA TRAMAYNE WARE BITCH ASS SNITCHING TOLD ON UR CREW……. I BE IN YALL HOOD EVERYDAY CALLING U FAG NIGGAS OUT BUT YALL DNT WANA COME OUT AND PLAY WIT THIS STREET SWEEPER…..
      FUCK UR LIVE AND DEAD HOMIES FUCK YALL NASTY ASS INCEST MOMMAS…..

      • Ha ha fuck butts, we up 10 to 2 on you weak ass hoes. You ain’t never stepped in my hood bitch, I’m in the park everyday. Ask your OGs how many of yall we then knocked down. A couple of yall Ogs are disabled now because of us. Thats why yall still made after all these years. I feel you, maybe we then took your Uncle or somebody you love lmao. Your fake ass clown homie shot a beloved youth minister. Your big homies even testified against his punk ass. Not to mention the phone calls we got stating, no one authorized it, please don’t come seeking revenge ha. Yeah bitch thats the calls we got. An yup we still sent the lil homies over that way to smash you hoes. A baby, and single got caught up, but hey thats gang banging. Bring your bitch ass down to Venice hoe. I will mop your bitch ass up personally. Fuck you, your dead homies, and your seeds. Certified 5th and Brooks Ave bitch boy. Fuck you, Smacks, CaCas, and Butts.

      • You Niggers are all crazy animals. Keep killin’ each other. It’s a beautiful thing. Make sure you wave you little blue or red scarf before you do it. LMAO

      • You sound like a snitch.We not worried about y’all but y’all definitely worry about us PbgkMgkbykmf Team up the Pootbuts need help they 724 day is joke probably 50 people was there!!Mostly women and kids them niggas is pretenders 1 day you pimping the next you banging Fake bitch ass niggas!!!

  15. Fucc all you niggas that on far west vslc we the best go see the water cause your mom might be laying there so go and id her you iphone bangers im sorry I dont want to miss them boost mobil bangger so next time you say anything about shocrip dont be Reply September 10, 2015 at 10:22 am

    Fucc all you niggas that hate on the bigges line in the world fuc you iphone and boost mobil bangers dont be a poo butt come down and see for yoursel sholine crip Lic Tic Bic ii woul love to give you a tour but kiss your baby mama good by cause the next time she see you will be at Simpson’s or Spaulding fuc butts

  16. Fucc all you niggas that hate on far west vslc we the best go see the water cause your mom might be laying there so go and id her you iphone bangers im sorry I dont want to miss them boost mobil bangger so next time you say anything about shocrip dont be Reply September 10, 2015 at 10:14 am

    Shocrip.com

  17. #FarwestBaby #forlife #Beachbaby….Get y’all facts straight about the hood tho

  18. Fuc SHOE LACES BUNCH OF INCEST FAKE BANGERS….YALL KILLIN PPL THAT AINT EVEN IN UR WAR…TREMAYNE WARE IN THE COUNTY SNITCHING IN HIS WHEEL CHAIR FUC UR LIVE N DIE HOMIES FU. UR WHORE ASS WELFARE MOMMA FOR HAVING U BITCHES

    • fucc your gay parents you mentally ill orphan..instead talkin shit bout pplz momma’s why don’t find your own on the street corner!! bitch ass net banger!!

    • If you think we defunct bring your ass through Oakwood Park bitch. Or come down 5th, 6th, and 7th ave. All day S.line to the finish hoe. Ti, Li, and the b.i. click bitch boy. We living legends over here no that.

      • I DID COME THERE AND CALLED U FAKE BITCHES OUT IF IT ISNT A BABY OR WOMAN YALL AINT TRYING TO KILL SHIT BUT YALL DONE FUCKED UP THIS TIME U KILLED SOMEONE THAT DONT BANG THAT GOT FAM IN ECC.STAY YALL BITCH ASSES ON THE BEACH U TO SCARED TO COME TO SOUTH CENTRAL.WE OVER HERE FLIPPING T BLUE BITCH EBONY WARE U KNOW THE BITCH SHE OUR HOE NOW…

  19. Ignorant negrots

    • It aint are bitch fuck you bitch ass low budget ass niggas you got us fucked you aint came thru here well holla then let us know who yo punk asses is coward bitches

  20. not to mention this site fucks up the boundaries of all hoods every hood i looked up is totally wrong their hood is like 3 blocks wide lol
    who the fuck writes this shit

  21. VSLC FAR WEST!!!!!!

  22. fuck vermin dirteens

  23. Fuck shoeLaces! You niggas are no longer a factor on the streets.

    • We only got stronger after y’all told on us,We got generations of riders we punish all of our opponents.Westla3k Pootbut MonkeyFace starving byk these fags better team up!!Fucck CaCa SmackSewerrats!!

  24. FUCK SHOE LACES, NIGGA!!!!!

  25. Fucc ShoeLaces

  26. also that picture you put up isnt a picture of them, its a picture of european venetians, white boys who never stepped foot in venice, CA…

  27. uhhh…first of all, they arent NHs (neighborhood crips) they’re just dueces (2x) …second of all nobody calls it ghost town anymore, hasnt been called that since the 90s, its just called oakwood now…3rd of all, they dont beef with the graveyards anymore

  28. “Deuce Deuce “

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 16,765 other followers

%d bloggers like this: