Advertisements
News Ticker

South Los 13

l (9)

The South Los 13 (or SXL13) is a Hispanic street gang in South Central, Los Angeles, California. This gang falls under the Sureños “card” and are loyal to the Mexican Mafia, as indicated with the number“13” in their name. Despite their affiliation with the Mexican Mafia, outside of prison, the South Los 13 have engaged in rivalries with a large number of other Sureño gangs such as the 18th Street Gang,Florencia 13, Junior Mafia 13, Barrio 13, Capones 13, Gardena 13, all Compton Varrios, all East Coast Crips and all Hoover Criminals.

Advertisements

84 Comments on South Los 13

  1. Big Sleepy WS B13 gang…fuck sokas and papas. 5k
    Smashing you fools since 1986

  2. FUCK SHOWLACES V.HAWTHORNE LITTLEXWATTS 13 GANG !

  3. Big bad SxL gang Fuck cheese toast,snoovers,faketeens,jungle monkeys,gallinas,bagels,robots, and the rest of my enemies and stay banging tht big bad SOXLOS 13 111th Figueroa BLS click stay having the bagels and Snoovers on the run like if it’s a marathon keep it a los thang and it’s always Hk like a holiday

    • Fuck your hood scrapa! Big bad mighty Norte running this bitch! 187 on a sewer rat X4 SK riders. Can’t stop won’t stop huelga bird zone you surratas pendejos getting murked where I’m from in the centro Valle & Northern Califas 💥🔫

  4. Soxlos still ain’t hit up esbpx3 they said we fucKed up by talking shit that’s about it. BUENA PARQE TRECE

  5. Fuck South Los! SK! Big Bad LNS gang.

  6. Yeah! Fuck all you. Y’all stupid AF. What’s better than a bunch of pussies having to gather to go jump someome? Puras viejas.

  7. WSxBARRIO13 SC
    FUCK SHOELACESK FUCK 135 DIRU

  8. FUCK WAFFLOSK
    18ST LGCS BK
    FUCK A SHOELACE

  9. Funny comments and plain hate towards that bad ass SOXLOS Gang. Keep coming with all this BS talk, but do your homework foolios, “You better ask somebody”😉!!! Most likely you have someone dropped by the BIG BAD SOUTH X3 LOS GANG!!! Gallinas,babosos,snoovers and Carnales once tried to join n bust a move on us and guess what it failed. Like the homie said up above the injuction took most of that gang life away and it sure wasn’t the enemies. On the guy from NHC 112 from back in our days and I’m talking about the homie CrazieCee R.I.P days we were always koo. On the Raymonds Crips much love as well OG LowDown n the click at Hellen Keller Park…

    • GET OFF THE RISECRISPIES DICKS I HAD THEM FOOLS RUNNING THE MAROTHON ON BUDLONG AND EL SEGUNDO THIS LIL DEE BOY WSGARDENA GANG DBLS WE THE REAL SOCA DEMOLISHERS 144AND BUDLOND WESTSIDE REAL ONE NO HATE TOWARDS SHOE LACES WE JUST DONT LIKE YOU SOKAS BLAME IT ON THE 77 STATION KEEP IT REAL AND SAY THE DENVER LANES DONT SUPPORT US ANYMORE AND THE RISE CRISPIES ARE GETTING SMASHED BY THE GARDENA SHOT GUN GANSTER CRIPS WUS UP WITH LIL GRUMPY LIMPING ASS DISRESPECTED ME AT THE INDOOR SWATMEE I WAS WITH MY MOM AND ASK HIM HOW HE HAD TO RUN IN HIS MOMS HOUSE WE GOT THE BEST SCHOOL SMALL HOOD BUT ALL KILLERS WHEN WE HAVE TO WE DONT GO LOOKING FOR IT BUT YOU COME OVER

    • GET OFF THE RISECRISPIES DICKS I HAD THEM FOOLS RUNNING THE MAROTHON ON BUDLONG AND EL SEGUNDO THIS LIL DEE BOY WSGARDENA GANG DBLS WE THE REAL SOCA DEMOLISHERS 144AND BUDLOND WESTSIDE REAL ONE NO HATE TOWARDS SHOE LACES WE JUST DONT LIKE YOU SOKAS BLAME IT ON THE 77 STATION KEEP IT REAL AND SAY THE DENVER LANES DONT SUPPORT US ANYMORE AND THE RISE CRISPIES ARE GETTING SMASHED BY THE GARDENA SHOT GUN GANSTER CRIPS WUS UP WITH LIL GRUMPY LIMPING ASS DISRESPECTED ME AT THE INDOOR SWATMEE I WAS WITH MY MOM AND ASK HIM HOW HE HAD TO RUN IN HIS MOMS HOUSE WE GOT THE BEST SCHOOL SMALL HOOD BUT ALL KILLS WHEN WE HAVE TO WE DONT GO LOOKING FOR IT BUT YOU COME OVER AND SEE FOR YOUR SELF MEXICO CITY FINEST..

  10. South. Los. Is. Gay.

    • THIS BIG BAD WESTSIDE GARDENA GANG LIL D BOY I WHENT TO LACES WITH OUT A STRAP AND BEAT YOUR HOMIES UP JUMP OUT ON A FEW TILL THE HURAS GOT ME THIS WAS ON 112 AND FIGUEROA YOUR HOMIES KNOW ME WE THE REAL SOCA KILLERS YOU GUYS KNOW IT NOT EVEN THE HOOVERS SMASH YOU PAISAS LIKE WE DO I BEAT UP LIL GRUMPY AT THE INDOR AND YOUR HOMIE TROOPER A WINNIE DIDNT WANT TO GEY DOWN IN LP IN THE Y UNIT STRSIGHT WINNIES..

  11. EAST SIDE BUENA PARQE 13 POR VIDA JOTO FUCK SAD LOSERS

    • Fuck buena park ese ima have to go look for yo bitchass now you dont fucked up LOS. SXL gang or dont fucking bang

      • Anonymous // March 27, 2016 at 7:48 am //

        Beach blvd and kingman St. Ese 714 orange county bully gang we not hard to find just smell the air for the gun smoke that’s where we at! ES BU PK 13 CK BK EBK ABK

    • Shutcho bitchass up nigga smell the smoke deez nutz yall not with the gun play like that. SOXLOS13 fuck bitchpark

    • Aqui Rifa puro SxL fuck enemies we with this big dick sucking anyone can get it 111st

      • Anonymous // April 10, 2016 at 9:31 am //

        Did you just fucking say your down with sucking big dicks? I didn’t even have to say it this time he just admitted it. South Los loves dick. Hardcore bro.

    • This SOUTHXLOS13 Rifa 111st WE SUCK BIG DICKS FUCK ARE ENEMIES FUCK SNOOVERS AND JUGLE MONKEYS ANYONE CAN GET IT

  12. SXLOS SMURF

  13. SXL gang all day everyday fuckkkkk snoovers!
    #SMURF

  14. Fuck a shoe lace
    Them putos are lames
    Thats why i fucked most of their bitches up in locke and washington prep
    Fucken putos

  15. Any body know where the one in the black shirt is? Or how I can reach him I’m a old friend…

    • He might be locked up taking orders from the Mexican mafia because sur 13 gangs cant defend them selves in prison ..so the need big daddy who is 200 to 300 beaner mafia compare to over 30 to 50 thousand sur 13 foot soldiers….thats so sad ….run day u guys will when your freedom
      And become men then letting the beaner mafia pimp you guys to pay taxes to them and put a hit on your closest homie be a independent gang make your own rules beaner mafia is weak without u they need u more then u need them….there okay in prison and they dont even fight there on battles….they dont care about u are your family….its time to be free

    • U a fagg what they call u

    • He passed away homie. Thats lil shadow rip.

  16. Fuck bloods and crips kill niggers. I was fucking some east coast crips sister that bitch knows how to suck Dick she in love with this big Mexican Dick.

    • U DONT HAVE A BIG DICK STOP LYING AND U DIDN’T FUCK A GIRL FROM THE COAST AND KILL ALL SEWER RATS 13K AND THE BEANER MAFIA….THE REAL MAFIA RUSSIAN MAFIA COPY CATS….

  17. These 2 wangsters lol….pussy fuck loose
    Assholes 13 beaner maggot killer

  18. The Shoes laces got numbers on their side no doubt but they still gettin the flukes from the Hoovers & Junior Mafia 13.

    • Sour loose assholes 13 this gang of sewer rates or weak fuck wetbacks but i love fucking your cholas bitchess….they love nigger dick in there ass and mouth u guys just mad become u beaners have lil dicks cholas no was up….my girl is Mexican and she hates wetbacks….its that real big nigger dick and my tongue that she loves and my sexy as face and body….13 killer

  19. LOL at south los gang man The dude said they ran shit and Locke was they school that’s a fuccin lie bacc then it was 98 Main street kitchen Crip Avalon Crip Eastside hustlin Crip Broadway bacstreet & frontstreet and my hood PJ WATTS CRIP them soxlos specs was gettin wet up by the HCG mainly the 107 selos the 112 HCG lost they hood due to they was gettin heated from every direction the APBs the RACs DLBs the R100s but yall soxlos gettin ahead of yall self yall not even all that bad tho seriously the homie
    From my hood put his hand all in one of yall homie pockets and took his last $20 in front of his bitch he didn’t do shit cuzz he knew he would of got mopped up real quick that showed us yall is 1000000000000% pussy ass cowards fucc bean ass soxlos eat a ducc stop gettin ran over by the 83 HCG BITCHES now let that sink in

  20. Fucking losers, get a life and stop killing people. smh

  21. You right…..nobody won, after all the smoke cleared out southlos was still standing tho…most homies just moved out the hood to better themselves, some of them got all day upstate, only the ones that were there at that point in time know wats up…cant nobody take that from us…..soxlos n snoovers shared the same hood back in the day, we all went to the same school together, they got drove out and soxlos stayed running the one way until the gang injuctions came thru…its all about making that money now

  22. Hoovers. Smashed on yall too cuzz. But on some real shit nobody won

  23. Fuck any fool hating on that sxl gang……snoovers caught much heat in the 90’s and they know it….gallinas can woof all the shit they want but them fools aint about the business…paisas or not we smash all day long, its not about how you dress…wen you see that paisa run up on your punk ass with that heat, apparel wont even matter then, we raza so hell yeah…proud to be brown, fuck them white boy gallineros

  24. EAST SIDE GARDENA X13 BGS CLIKA stay droppen laces 👌

  25. Ea$t $ide Hu$tLa Crip. Shit idk cuhz.SxL is tha homies.but i juss wanted to Rep the Hood. fKilla

  26. barriox13 gangota be smashing on the shoeletas

  27. BIG SURX3LOS BABYLS GANGA PUTOS! FUCK THE REST! FUCK CHICKENS FUCK NIGGERS FUCK MECO BOYS AND ANY OTHER LEVAZ WHO WANT SOME! COME GET SOME BITCHES!! HAHAHA COME THROUGH AND GET GOT CHAVAS!! SXL13 QVOL3!

    • Fuck wetbacks bitch boy, better hope trump doesn’t become president, deport ya mamm@ and daddy, bitch ,13k

      • Hey puto who ever the fuck you are talkin about Donald Trump and la jefa y el jefe let me tell something leva you probably ain’t shit but a meco boy gava who is probably mad cause one of the homies fucked and took your bitch I bet you aint got the balls to come down to the hood and talk that shit SOXLOSXIII FOR LIFE AND BESIDES FUCK DONALD TRUMP WHERE HE GONNA DEPORT ME TO SOUTH CENTRAL LOL AM CHICANO you leva abrete puto ohh never mind you a bitch SXL13por Vida

  28. BIG SOXLOS GANG FUCK GALLINAS AND SNOOVERS AND FLOWERS AND FAKES FUCK BEEFK ! BABYLOKOS 11ST

  29. SOXLOS has too many beef surrounding them they are no push over gang. Their 2 main beefs is with The Hoovers and with Gardena and both vice versa. Soxlos fell off they ran shit In the 90s and 00s when locke high was SOXLOS school they still have a presence but it’s nothing like back then.

  30. Fucc SHOExLACE U FUCCIN WETBACCS U GUYS AIN’T ABOUT SHIT!!!…vGardenax13 WsxEs HxA GEE’Z UP!!!

  31. Fuck niggers

  32. fuck shoelace dirtteens and their sureina rivals kill all of yall off

  33. On hunnits cuz we stay smashin on these punkass shoelace cholos 1E115 NHC all day 111x115um

  34. Fuck shoelace bunch of levee and chumps

%d bloggers like this: