Lime Hood Piru

file-3 (1)

The Lime Hood Piru (LHP) also known as Lime Hood Bompton Piru, are primarily an African-American Piru street gang, located on the east side of Compton, California. Their neighborhood stretches from Rosecrans Ave to Compton Blvd, between Atlantic Ave to Gibson Ave. They was named after a popular residential street in their neighborhood called “Lime Street,” in the city of Compton.

They originated over three decades ago, and are still active to this present day. The Lime Hood Pirus share parts of their territory with the Compton Varrio 70’sLime Hood Piru members often wear green article clothing, which represent “Lime” along with burgundy article clothing, which represent “Piru.”

Allies include:  Mob Piru, Holly Hood PiruCross Atlantic Piru. Rivals include: Duccy Hood Compton Crips, Ward Lane Compton Crips, Kelly Park Compton Crips, Neighborhood Compton Crips, Atlantic Drive Compton Crips, and the South Side Compton Crips. Mexican rivals include: Compton Varrio 70’sCompton Varrio Chicano GangCompton Varrio SegundoCompton Varrio Locos 13 and other various Sureño gangs.

63 replies

    • WHY DONT YOU GO TO EAST SIDE BPT AND INVITE LIME HOOD PERSONALLY TO COME TO LINDSAY CALIFORNIA…. BEGGING THESE HOODS LIKE A BITCH ON THE INTERNET AINT GOING TO GETT ITT DONE!!

      Like

    • 1700 BLOCK ES BOMPTON MOB PIRU CCK LK FTK CBK CAK APBK BPSK BHWBK ELMK IFBK IQSBK WSK CUPANOODLEK 135K FUCK EERBODY WHO AINT MOBBIN FUCK CV70 FUCK TTK BOMPTON M.GANG MIP LKGUDDA MAUSEBERG(CPP)REST IN PISS LIL RAY BABY SKIP (LPP) REST IN PISS BILLIE POOH INFA RED REST (BHW) FUCK FUCK CRABS AND BEANERS LKMAO IMG BPT VERSION NO KUT

      Like

    • Lemon’s limes oranges pnuts or flowers which one is your uncles selln today bitch fuck cvs y’all bitches is in Paramount claiming CPT gt the fuck outta here

      Like

      • and we never see cvsK in CPT never because them sorry MF live in PARAMOUNT anything east of 710 is PARAMOUNT y’all wetbacksK ain’t CPT never ever see any cvsK in the HUB CITY

        Like

    • You didn’t take shit. You pussies share neighborhood with Ducky stfu. Y’all tag on a fucking Daycare. That’s as far as y’all go across Compton Blvd. 70s and CG got more heart. Just because Mexican FAMILIES moved in and Blacks moved out, y’all didn’t take shit.

      Like

      • You’re a dumb Nigger who will be killed by another Nigger or the Police. Also, Learn how to speak English, Dummy, before either happens to you. LOL

        Like

  1. 187 on any negro… Bitch ass negros can’t hang fuck lame hood diru weak ass hood segunderos 70’s and cg’s took over you weak ass neighborhood. Bow down to the Browns if not your weak ass hood gonna get taken the same way we took these monkeys out of their own hood. Tortilla flats straight smashin on all them diru clicks. Monkey killa all day everyday

    Like

      • THIS LAST COMMENT WAS HILARIOUS LMAO OKAY FIRST 1. CV70 WHERE THEY AT? THATS ATF MUTHAFUCKA THEM CRIPS TOOK OVA SOUTH OF ALONDRA LOL KEEP ITT REAL….AND CV70 IS WEAK ON THE BOMPTON SIDE 70’S CANT FUCK WITH LUEDERS PARK OR ANY OTHER BLACK GANGS ON THE BOMPTON SIDE LOL YU KNOW THIS AND THE FLATS ARE WALL BANGERS SO IT LOOKS LIKE THEY SMASHING SHIT BUT NAME ONE PIRU NIGGA THE FLATS KILLED ALL YEAR LONG.. JUST ONE NAME PRETTY PLEASE YU BEANNCHESSE EATN ORANGE SELLIN BIG BROTHER PANTS WEARN FOUR FUCKERS IN THE FRONT SEAT DRIVING DUMB ASS WETTBACK MUTHAFUCKA!! NAME ONE? SHUTT THE FUCK UP YU SOUND STUPID!!! GO BACK INSIDE UR OLD FLAT ASS GRANNY HOUSE WITH THE REST OF UR SORRY ASS FAMILA AND WATCH SUM TELAMUNDO WITH UR UNCLES AND COUSINS…. OLE 9 PEOPLE IN ONE HOUSE LIL DICK MUTHA FUCKA!! SAD HOW THEM PIRU NIGGAS SHOT THAT 14 YEAR OLD WETBACK BITCH LAST YEAR LOL LMAO…. SHOULDNT BN WALL BANGN GOT CAUGHT SLIPPN LOL…. THE TFAGS TAKEN OVER YU FUNNY!! I HAD TWO HOMIES FROM THE FLATS….REAL TALK… SPORTY AND SLEEPY.. AND THEY BOTH GOT SMOKED…. ITS FUCKD UP BUT THATS THE GAME….ANYWAYS FUCK YU AND UR MOMMA AND HER MOMMA AND FUCK WHAT YU SAID IN UR COMMENT YU LYING ASS BITCH!

        Like

    • 187,ON ANY NEGRO…. BITCH YU TOO SCARY TO FIGHT ANY NEGRO LETT ALONE BUST A 187… YU SOUND STUPID…. I DONT INTERNET BANG BUTT I COULDNT PASS THIS WETTBACK WHO TALKD ALL THIS SHITT BUT NOTICE HIS BITCH ASS DIDNT LEAVE NO NAME OR NO BLOCK OR NOTHING…. JUST TALKN NONSENSE…THIS FUCKBOY WETTBACK BE SEEING BLACK PEOPLE EVERYDAY AND DONT SAY SHITT… BUT COME ON THE INTERNET WITH BIG WORDS AND HIS CHEST PUMPED UP!! ALL DAY EVERY DAY YEAH RITE.. EVERYDAY YU BE QUIET AROUND BLACK PEOPLE NOT SAYN SHITT!! HE DIDNT EVEN SAY WHAT HOOD HE IS FROM!!! WTF NO NAME NO HOOD JUST BIGG WORDS ON INTERNET… MAY GOD BLESS UR SORRY BITCH ASS AND GETT A LIFE! IM DONE

      Like

  2. Fucck. TTk say we been hideing for 20 years wtf come on dwight st yall no where lets handle it blood on p funk NH 145st 151st 156st Pirus wall bangin bitches yall glad fruit town kep the flats off yall asses

    Like

    • nhpK187 ONCE AGAIN nhpK ON EVERY HOOD PAGE WOLFN BOUT TREETOP…. GETT OFF LIME HOOD DICK GETT OFF LIME HOOD PAGE WITT THAT BULLSHITT WE SMOKED FROOTSK TFK AND nappyheadsK LEARN UR HISTORY AND DO A BODY COUNT BITCH!!GO FIND OUTT HOW MANY napsK GOTT SHOTT UP BY TREETOP AND GETT BACK

      Like

    • Fucck walk by buns NHPK to both sets blood Tree Top been serving yall thats y yall hid for 20 years and i be in yall hood with 887 tatted on my face and yall aint said shit 145k 151k

      Like

  3. fucc lemon head these nigggas are a joke been smaccing them up since I was a kid bacc in 95 on babyloc’s crip gang

    Like

  4. WHK662P E/S MOB PIRU INSANE MOB GANG FUCCK LOLLYPOPSK FUCCK FALSE ATGAINICK FUCCK SMEADER BLOCKK FUCCK FROG TOWNK AN FUCCK ALL CAPTAIN CRUNCHESK CCK CK GK HK LK CAK CBK FTK BOMPTON 2 WESTBOVINA WK662P WK626P EVILKSIDE WESTKOVINA MOB PIRU CKBLVD 800BLK PIRU CK00BLK PIRU CKBLKMOB WK662P

    Like

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s